Je winkelwagen

Een snelle blik...

Je winkelwagen is leeg
Heb je vragen?
Bekijk winkelwagen Afrekenen
Contact met Sam
Vragen? Bel 085 303 57 45
Voor 14:00 besteld, morgen thuis
Gratis verzending!

Garantie

Carry-in garantie

SAM IT Services geeft op het gehele assortiment een minimale garantieperiode van één jaar. Carry-in-garantie houdt in dat u er zelf zorg voor moet dragen dat een defect artikel in het bezit komt van de leverancier. Wij nemen in onze plaats weer de kosten op het verzenden van het product. Het is mogelijk wanneer u met de PostNL verzendt een pakket te laten verzekeren tegen schade en/of diefstal. De extra kosten hiervan zijn voor rekening van de klant.

  1. SAM IT Services staat garant voor de kwaliteit van haar producten en diensten, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de hierna volgende bepalingen is vermeld.
  2. Op alle producten en diensten wordt minimaal één jaar garantie verleend. De garantieverplichting van SAM IT Services betreffende de door haar geleverde producten en diensten gaan echter in geen geval verder dan de garantieaanspraken die SAM IT Services jegens de fabrikant en/of distributeur op basis van de met hen gesloten overeenkomsten geldend kan maken. Afnemer kan dan ook geen aanspraak maken op garantie indien de fabrikant en/of distributeur deze niet biedt.
  3. De garantie op refurbished producten bedraagt minimaal één jaar.
  4. Op de eerste plaats en in de meeste gevallen loopt de garantie rechtstreeks via de fabrikant. Als dit niet het geval is, loopt de garantie via SAM IT Services. De garantie via SAM IT Services wordt tenzij anders overeengekomen voor één jaar zonder afhandelingskosten afgehandeld.
  5. De factuur is het garantiebewijs en moet getoond kunnen worden.
  6. Eventuele materiaal- en fabricagefouten in de apparatuur, alsmede in onderdelen die door SAM IT Services in het kader van garantie of onderhoud zijn geleverd vallen onder de garantie. De vervangen onderdelen worden eigendom van SAM IT Services.
  7. De garantieverplichting vervalt indien deze fouten geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik, van buiten komende oorzaken zoals brand- of waterschade, of indien afnemer zonder toestemming van SAM IT Services wijziging in de producten aanbrengt of laat aanbrengen door derden. Door het toepassen van markeringspunten kan SAM IT Services controleren of koper of derden het product zonder toestemming van SAM IT Services heeft geopend. Deze markeringspunten worden aangebracht op onderdelen van producten die niet geopend dienen te worden in verband met de garantie. Na de garantieperiode vanaf aankoop mogen de markeringspunten verwijderd worden. De garantie vervalt direct zodra SAM IT Services constateert dat de markeringspunten zodanig zijn beschadigd en/of verbroken met als oorzaak dat koper of derden het product heeft geopend.
  8. Producten, die met een bijgevoegd garantiebewijs voor reparatie in aanmerking komen, moeten voor eigen rekening en risico worden afgeleverd bij SAM IT Services.
  9. Werkzaamheden en kosten van herstel buiten het kader van deze garantie zullen door SAM IT Services in rekening worden gebracht conform de gebruikelijke tarieven.
  10. Als de afnemer producten ter reparatie heeft afgegeven bij SAM IT Services en deze niet binnen 3 maanden na afgiftedatum, tegen betaling van bovengenoemde kosten, heeft afgehaald, wordt aangenomen dat de afnemer afstand neemt van de ingeleverde producten ten behoeve van SAM IT Services.